Jak už Deník informoval, pro přírodní okruhy, tedy ty, které vedou po běžných silnicích a ne na autodromech, platí limit omezující průměrnou rychlost jednoho kola. Ten je stanoven na 160 km/hod. Okamžitá maximální rychlost omezena není. Na Těrlickém okruhu dosahují nejrychlejší stroje rychlosti vyšší než 300 km/hod, a to hned na třech úsecích.

Právě kvůli limitované průměrné rychlosti, kterou Indi překonal už loni, museli pořadatelé do profilu trati přidat nový retardér. Nezkrotný Indi však v sobotním tréninku jel opět rychleji. Se svou Kawasaki 1000 docílil průměru 160,438 km/hod. V nedělním ostrém závodu se uvidí, zda bude ještě rychlejší.

Podle výsledků však nemá ani v jedné ze svých kategorií, tedy do a nad 600 ccm, konkurenci. Své soupeře za sebou nechal o několik sekund. V kubatuře do 600 kubíků si vytvořil náskok před druhým Michalem Chalupou jedoucím na Yamaze 3,632 sekundy. V litrech to bylo před Němcem Udo Reichmanem s BMW S1000RR 3,094 sekundy. Pokud Indiho nezradí technika nebo jiná vyšší moc, neměly by ho nejvyšší stupně vítězů minout.

Bez milosrdenství se jely také všechny ostatní kubatury. Podle programu by měly zítra ráno jako první odstartovat jezdci na strojích v kategorii Klasik do 350, do 500 a do 750 ccm, jejichž závod se kvůli časovému skluzu nemohl jen po sobotních tréninkových jízdách. Následovat budou krátké rozjížďky kubatur do a nad 600 ccm a Supermono.

Hlavní závody začínají Klasiky, následované Supermono, Pohárem Sportproduction 125, Pohárem do 600 ccm, Pohárem 125GP,250GP,250SP, Pohárem nad 600 ccm a ve finále oblíbenými sidecary.